Rallypacker Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 Vart gör man det? jag har fått länken från admin men den leder bara till första sidan. Jag hittar det inte... :( Kan någon länka dit exakt den är? Citera
derik Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 Vart gör man det? jag har fått länken från admin men den leder bara till första sidan. Jag hittar det inte... :( Kan någon länka dit exakt den är? http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=4090 tryck på länken , sen Recensioner av detta spel , sen Tittar du längst ner.. Manga master lärde mig ! Citera
KazeN Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 gå in på sidan som om du skulle vilja ha ett fusk av det spelet, sedan kan du klicka på recensioner av detta spel och sedan kan du skriva egen där. admin förklarade ju det i brevet =) Citera
Rallypacker Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Juni 2004 thanks fox^! Skall kolla! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.