Hoppa till innehåll

Super Smash Bros Melee

Gäst katutsuki

Rekommendera inlägg

Gäst katutsuki

Hur får man Luigi igentligen? jag körde adventure och kom in på "någonting":32 och så fick jag slåss mot han och Peach men jag kan fortfarande inte välja honom O_O :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst katutsuki
(Fox^ @ 21/06-2004 17:48:59)

hm... ok men nu har jag falco och luigi.. och jag kan fortfarande inte köra event mode lvl31 och uppåt :angry:

Vad har du för gubbar ?! *Orkar inte packa upp mitt gc och kolla vad man needar*

Alla 14 ordinarie gubbar och: Dr. mario, Luigi, Falco, Jigglypuff, Ganondorf, Marth, Roy. :)

det stog att man bara behövde Luigi och Falco :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(katutsuki @ 21/06-2004 18:05:11)

hm... ok men nu har jag falco och luigi.. och jag kan fortfarande inte köra event mode lvl31 och uppåt :angry:

Vad har du för gubbar ?! *Orkar inte packa upp mitt gc och kolla vad man needar*

Alla 14 ordinarie gubbar och: Dr. mario, Luigi, Falco, Jigglypuff, Ganondorf, Marth, Roy. :)

Hmm... kan inte titta nu .. tittar senare... ok ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst katutsuki
(Fox^ @ 21/06-2004 18:09:19)
(katutsuki @ 21/06-2004 18:05:11)

Hmm... kan inte titta nu .. tittar senare... ok ?

ok... jag kanske inte är aktiv här precis då så medela gärna på [email protected] :gitarr:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...