jugge Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Vilken ska jag välja om Clamperl är en kille?? alltså ska jag välja Deepseascale elr Deepseatooth? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Spelar ingen roll. Det blir ändå en killHuntail eller en killGorebryss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Vill du ha en Offensiv Pokemon välj DeepseaTooth Vill du ha en Defensiv Pokemon så välj Deepseascale. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Spelar ingen roll. Det blir ändå en killHuntail eller en killGorebryss. Vadå KillHuntail och KillGorebyss ?! (är ingen pokémonfantast precis ^_^ ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 HANAR (Manliga) pokemon altså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Ja men jag rekommenderar deepseatooth då får man Huntail som e mycket coolare en Gorebyss men om du en en sånn som gillar fina pokemon ska du lätt välja gorebyss för Huntail har typ damp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dactyle_Warrior. Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 tack för hjälpen jag har aldrig fattat vad huntails och gorebyss's nergraderingar är :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jag valde huntail på r å gorebyss på s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg