Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej!! Jag har ett jätte stort problem när jag ska spela spel på min dator... Detta händer på exakt alla spel jag spelar: Spelet funkar bra när man ska starta det men efter fem tio minuter (lite olika ibland mera) så stängs spelet av och antingen så startas hela datorn om eller så kommer man tebax till skrivbordet JÄTTE jobbit snälla hjälp mig vad ska jag göra?

Skrivet

Hej!! Jag har ett jätte stort problem när jag ska spela spel på min dator... Detta händer på exakt alla spel jag spelar: Spelet funkar bra när man ska starta det men efter fem tio minuter (lite olika ibland mera) så stängs spelet av och antingen så startas hela datorn om eller så kommer man tebax till skrivbordet JÄTTE jobbit snälla hjälp mig vad ska jag göra?

Alla spel verkligen ?! hmm.. virus lr ? ( Jag är ingen såndär problem expert :| )
Gäst Cuddles
Skrivet

KLART ÄR DET VIRUS OM DET INTE ÄR DET SÅ HAR DU KÖPT VÄRLDENS DÅLIGASTE DATOR!!!!!!!!!!!!!!!!! :meddum: :meddum:

Skrivet

ja, kan vara som du skrev, men kan också vara drivrutiner som är konstiga, prova att installera om drivrutiner till grafikkort och sånt.

annars, om det är en äldre dator, kan det vara brännaren som är konstig, så var det på min kompis dator...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...