Zong_zui Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 Hej!! Jag har ett jätte stort problem när jag ska spela spel på min dator... Detta händer på exakt alla spel jag spelar: Spelet funkar bra när man ska starta det men efter fem tio minuter (lite olika ibland mera) så stängs spelet av och antingen så startas hela datorn om eller så kommer man tebax till skrivbordet JÄTTE jobbit snälla hjälp mig vad ska jag göra? Citera
derik Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 Hej!! Jag har ett jätte stort problem när jag ska spela spel på min dator... Detta händer på exakt alla spel jag spelar: Spelet funkar bra när man ska starta det men efter fem tio minuter (lite olika ibland mera) så stängs spelet av och antingen så startas hela datorn om eller så kommer man tebax till skrivbordet JÄTTE jobbit snälla hjälp mig vad ska jag göra? Alla spel verkligen ?! hmm.. virus lr ? ( Jag är ingen såndär problem expert :| ) Citera
Rallypacker Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 det måste vara ett virus... vad skulle det annars kunna vara? Stängs den bara av när du spelar spel? Citera
Nafrali Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 Kan vara att en/flera flekt/ar är sönder så den blir för varm så det avslutas. Citera
Rallypacker Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 ja, det kan det ju också vara... Men installwera om datorn och se pm det funkar sen... Citera
Gäst Cuddles Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 KLART ÄR DET VIRUS OM DET INTE ÄR DET SÅ HAR DU KÖPT VÄRLDENS DÅLIGASTE DATOR!!!!!!!!!!!!!!!!! :meddum: :meddum: Citera
Nafrali Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 KLART ÄR DET VIRUS OM DET INTE ÄR DET SÅ HAR DU KÖPT VÄRLDENS DÅLIGASTE DATOR!!!!!!!!!!!!!!!!! :meddum: :meddum: Kan va som jag skrev också Citera
Ozoon Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 ja, kan vara som du skrev, men kan också vara drivrutiner som är konstiga, prova att installera om drivrutiner till grafikkort och sånt. annars, om det är en äldre dator, kan det vara brännaren som är konstig, så var det på min kompis dator... Citera
Zong_zui Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Juni 2004 det är inte virus men jag har köpt en ny dator så jag har inte hunnit fixa drivrutinerna än ska göra det... Citera
Ozoon Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Skrivet 21 Juni 2004 gör det. och om du har dom på skivor och det fortfarande inte funkar kan du prova ladda ner nya. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.