Scones Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 E de nån som har gjort ett/flera Rpg-spel, som ni kan lägga ut här så man får testa de?? Jag är nämligen galen i Rpg..h Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Jag har gort Fantasy World Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Jag har gort Fantasy World Lägg ut det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Inte färdig än... behövs en bra stund till för det, är inte ens halvvägs. Men när det väl är klart kanske det kan ordnas på nåt sätt. Skulle tippa att jag är max 30% klar med det jag håller på med just nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Inte färdig än... behövs en bra stund till för det, är inte ens halvvägs. Men när det väl är klart kanske det kan ordnas på nåt sätt. Skulle tippa att jag är max 30% klar med det jag håller på med just nu. :) Kan inte fatta att du är så bra på RPG Maker :D Jag kan inte ens göra 0,0,0,0,0,1% ... *längtar tills spelet blir klart!!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 jag är inte så bra på rpg-spel men jag tror att andra är 1000x bättre så jag väntar ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Tackar tackar! :) Vi får se vad det blir av mitt lilla spel... har fortfarande inte kommit på något bra slut, men det kommer väl förr eller senare. Kanske blir 2 spel, storyn är lite för lång för ett enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 du kan ju döpa det så här "dragons1"och "dragons2"fast kanse annat namn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Two Worlds har jag valt att kalla det än så länge. Men jag kan inte komma på något bra än, får se vad det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 det var ett bra namn :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Two Worlds har jag valt att kalla det än så länge. Men jag kan inte komma på något bra än, får se vad det blir. Two Worlds är ju bäst !! , kan du inte byta namn Till Rm2k3 Master :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 (redigerat) Chihuahua: Du verkar verkligen bra på de här med Rpg, hoppas man får testa nått av dina spel när dom e klara! :) Redigerat 21 Juni 2004 av Vector Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.