Hoppa till innehåll

Final Fantasy 8 ( Viii )


AHMEDE
 Dela

Rekommendera inlägg

efter du ska gå från staden Timber till east academy station ska du gå över genom en skog, sen e du i skogen o du drömmer om laguna, kiros o ward, efter det ska man gå till en stad, jag gick till staned efteråt när man ska gå så får man en mission, till delling city TROr jag o skuta sorcces me en sniper som du får o heter: IRVINE. men jag kan inte hetta den dära delling city, jag har letat i ca:

2 j*vla Timmar, jag blir skit arg asså. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du vill åka tåg: gå till plattformen där "Forest owl's" buss kom och hämtade dig första gången du var i timber. gå bara upp på plattformen och så frågar spelet: vill du åka till deling city för 6000/3000 gil?

 

sen så kommer jag inte ihåg ett dugg, bara att det är massa bussar och köpcenter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

.... Tycker att FFX i allmenhet inte var så bra. En aning enformigt.

 

Gå till tempel, klara tempel, gå på vägen till tempel, klara tempel, gå till vägen till tempel, klara tempel...

 

Tröttnade efter halva spelet. Men jag är ju inte FF Fans heller så jag kanske inte ska säga något.

 

Har inte klarat åttan heller men jag kom till sista cdn. Klarade du det AHMEDE? Kom du till Deling city?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...