2011 Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Men, när kommer den ut till gamecube och pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 enligt vad som står på webhallen.com så kommer d till pc 3;e kvartalet 2004 men jag tror inta att d kommer til gamecube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Det kommer inte till GC, men köp det till pc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 dt e bäst att köra dt på ps2! :P :gitarr: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 njaee, jag tror att det blir bäst till Xbox och pc, för dom har bättre grafik! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Det verkar ass kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag funderar på att köpa det är det nån som har kört det. Är det roligt? Vad gör man? är det värt att köpa? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 jag har kört dt!dt e som dem gamla driver, fast med bättre grafik och nya saker som t.ex. mc och båt! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Många anser de spelet vara ett fett fiasko. För buggigt. ;) Alldeles för buggigt. ATt köpa det till PS2 och Xbox är nog knappast att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 vad menar du med dt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Att spelet hackar och att folk kan typ gå genom väggar o.sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 ok!tack! men när jag spelade dt i tv-spelsbörsen hände inget, men när jag gick till tradition då fastnade spelet!så du har rätt, Dannie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.