Road Rider Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 vad har ni för färg på erat gc å kontroller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Jag har ett svart Game Cube. Jag har 3 svarta Handkontroller... Och 3 lila handkontroller, men en av dem funkar ej. En lila handkontroll alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Har ett svart gc med 2 svarta kontroller , tycker lila ser ut som plast :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Svart färg 2 svarta kontroller 2 memory card spel: Pokemon colosseum Starfox advanture Sonic heroes. Köpte för 999 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Ahh förresten , Har 5 spel : Sagan om konungens återkomst SSBM SSX tricky Disney Sports Soccer Metroid Prime !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Då gör väl jag också om mitt. Jag har ett svart Game Cube. Jag har 6 Handkontroller. 3 svarta och 3 lila. Jag har 2 minneskort. Ett som tar 251 block och ett annat som bara tar 59 block.. Jag har 9 spel. Dem heter: Starfox Adventures Bomberman Generation Marioparty 5 Mario Kart: Double Dash!! Super Mario Sunshine Medal Of Honor: Rising Sun Super Smash Bros Melee Def Jam Vendetta Mario Golf: Toadstool Tour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) Svart Gamecube. Minneskort: 59x2 och 251 Handkontroller: 2 svarta 1 lila/vit Spel: Zelda:WindWaker + bonusdisk. Super Mario Sunshine Super Smash Bros. Melee Dragonball z: Budokai Mario kart: Double Dash!! Mario party 4 Pikmin Pokemon Colosseum Metroid Prime *Puh* Redigerat 23 Juni 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 GameCuben: Svart GameCube Kontroller: En Wave bird En svart kontrol En lila/genomskinlig kontrol Minneskort: Ett 251 block minneskort Ett 59 block minneskort Spel: Worms 3D Super Monkey Ball Super Monkey Ball 2 Super Mario Sunshine Super Smash Bros. Melee Mario Kart: Double Dash!!! The Legend Of Zelda: The Wind Waker Pokemon Colosseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag hjar svart GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 har ingen blå Gamecube?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 har ingen blå Gamecube?? det heter inte blå det heter lila Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 jag har svart GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg