Hoppa till innehåll

E-reader

Rekommendera inlägg

som typ i pokemon Ruby/Sapphire så drar du ett pokemon kort där så får du den pokemonen till spelet! Så t.ex så har ju jag en Ho-oH på kort då kan jag dra det kortet i den så får jag det till mitt pokemon ruby!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja vet va det egentligen är.. vet inte var jag läste men du kan köpa speciella kort som du drar igenom det har vi redan saggt men där kommer mannen som bor i huset med den låsta dörren upp och mystery event.. när du saggt mystery event is exiting till mannen i petalburg poké centret när du klarat ligan så sparar du och stänger av och sätter i din e-reader med sapphire eller ruby i och startar.. sen när det startas trycker du på mystery event som är emellan options och new game... sen ska man föra igenom ett kort.... inte ett pokémon kort ett e-reader kort och sen startas spelet tror jag så ska man till mossdeep city och sen ska du till husetmed en låst dörr.. snacka med gubben så släpper han in dig och du möter en rad olika tränare med pokémon från låg lv till lv 100... beror på vilket kort.. man kan köpa alla korten inkl. maskinen tror jag på http://www.cd-wow.se/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...