K.K. Slayer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 ser endast på sverige matcherna. de e inte helt omöjlit att vi får guld :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 jaja dete lungt jag kollar på alla matcher haha:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 (karata @ 24/06-2004 10:42:10) (# 21 @ 23/06-2004 20:20:59) ja deklart att man ska kolla på fotbolls EM kollar var enda dag FOTBOLL är bästa sportet Ändå tycks du inte kunna mycket. <_< Du är en värdelös fölorare. Det erkänner du i tidigare trådar med inläggen där. Du kan ju inte ens reglerna. När har straffar avgjort en gruppmatch i EM & VM-historien? <_< Du har ljugit i flera trådar med statistiker osv. Du behöver väll inte bli arg på honom för att han inte kan reglerna. Då han kommer med 100% felaktiga påståenden. <_< Straffar i gruppspel. <_< Yeah right. <_< Men jag har missat 1 match hittills. Kommer kanske att missa Frankrike-Grekland också pga midsommarafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 (# 21 @ 24/06-2004 15:33:52) (karata @ 24/06-2004 10:42:10) (# 21 @ 23/06-2004 20:20:59) ja deklart att man ska kolla på fotbolls EM kollar var enda dag FOTBOLL är bästa sportet Ändå tycks du inte kunna mycket. <_< Du är en värdelös fölorare. Det erkänner du i tidigare trådar med inläggen där. Du kan ju inte ens reglerna. När har straffar avgjort en gruppmatch i EM & VM-historien? <_< Du har ljugit i flera trådar med statistiker osv. Du behöver väll inte bli arg på honom för att han inte kan reglerna. Då han kommer med 100% felaktiga påståenden. <_< Straffar i gruppspel. <_< Yeah right. <_< Men jag har missat 1 match hittills. Kommer kanske att missa Frankrike-Grekland också pga midsommarafton. förlåt då jag visste inte man kan inte ha altid rätt.och det betyder inte att jag ljög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 men om du inte vet så varför sa du något från första början?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 ja tittar bara på sveriges matcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Billytim Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Jag har inte kollat på nåt från hela EM eller vad det är för jag gillar inte fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Hur orkar man se på fotboll.... Det är ju skittråkigt... Sätter mig hellre och spelar zelda.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag kollar på varje match dynd att sverige åkte ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Kollar på EM och VM men inte de andra matcherna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 fotboll e tråkigt och det händer inget i sporten..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.