Legend_gamer Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 tjenare jag e helt ny här och jag vet inte ens hur man kollar i sin gb det står bara om man vill skicka eller är det för att ingen harr skickat tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 VAD MENAR DU MED GB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) det som står under en när man har skrivit föresten hur fixar man bild? Redigerat 23 Juni 2004 av sonic 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 man gör nåt som jag har glömt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 klicka på min kontroll panel sen klickar du på avatar inställningar sen så tar du bildens länk och lägger in där det står så där UPL nånting! eller om du vill ha det på det lätta sättet sparar du bara bilden på datan och så går du in där så klickar du på bläddra och leter upp bilden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Ta det i fuska.se forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 tack så mycke flamed jirachi :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 de va mr.manick som skrev det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 okej tack mr maniac men det är ju minst 4 jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg