Zingan Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 varför pratar ni alla om digimon ???????? plus så behöver jag hjälp om Digimon World 2003 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Ja vi kan ju inte gissa det precis... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 ja och det verkar som om det redan startat... Låt oss vänta på Zingan innen vi skriver mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 varför pratar ni alla om digimon ???????? plus så behöver jag hjälp om Digimon World 2003 <_< du undra varför alla pratar om digimon sen vill du ha hjälp med ett digimonspel :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (Boost @ 27/06-2004 10:49:30) varför pratar ni alla om digimon ???????? plus så behöver jag hjälp om Digimon World 2003 <_< du undra varför alla pratar om digimon sen vill du ha hjälp med ett digimonspel :huh: <{POST_SNAPBACK}> precis <_< vi pratar kanske om digimon för att vi gillar att spela det och så behöver vi kanske hjälp med det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 sorry detta hör inte till tråden :ph34r: ,men hur gör ni såna där quote texter :huh: det har jag aldrig fått reda på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 sorry detta hör inte till tråden :ph34r: ,men hur gör ni såna där quote texter :huh: det har jag aldrig fått reda på tryck citera/qoute och sedan på svara.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 ursäkta men...det finns 2 svarsknappar...en under alla texter och en längst ner...så om du vill svara på det första som nån har skrivit men någon hunnit före kan du svara genom att klicka på den under...vill du inte göra en qoute så klicka på den svara-knappen längst ner... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg