Rallypacker Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 skall du köpa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Om du frågar mig så ja jag ska nog köpa det för jag köpte battlefield 1942 men det funkade inte för jag måste köpa ett grafikort. Men eftersom starwars battlefront kommer på x-box så ska jag köpa det. ps gillar också vissa starwars spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Okej :lol: Gillar oxå De vissa star wars spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blackhowk Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 det finns ett annat starwars spel som är under utveckling star wars republick commando nån som vet nått om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Grafiken skall vara lite halvtaskig till det spelet... [back to topic] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jag tror det kommer bli grymt bra. Det handlar om att man är en klon i klonkriget. Det är en liten mer smutsigare del av star wars en vi har sett tidigare (inga jedis). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Ser shyst ut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 JAg ska kanske köpa det men jag vet inte ska kolla hur bra betyg den får Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Ja... Man vill ju oftast kolla vad de är för spel innan man köper det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg