Gäst NightShade Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Jag har WarCraft III och jag kör genom batle.net .Men jag undrar en grej och det är vilket lag är svårast och vilket lag är lättast? :blink: Skulle vara tacksam om jag fick svar så snabbt som möjligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 dom som är bäst i början är orchs, för deras grunts är bra... annars är undead bra för nybörjare.. För veteraner är nightelf bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Night elf och undead !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreadlord Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Jag föredrar att köra med Orcher men kör inte med Orcher om du ska möta Nightelfs, för Nightelf har en nedrans bra tvåhövdad drake (flygande, som jag inte kommer ihåg namnet på) och Orcherna har askassa flygande gubbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 undeads flygande skellet är ju ASBRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidsphere Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jag föredrar att köra med Orcher men kör inte med Orcher om du ska möta Nightelfs, för Nightelf har en nedrans bra tvåhövdad drake (flygande, som jag inte kommer ihåg namnet på) och Orcherna har askassa flygande gubbar! Dom heter CHIMERA nånting sånt. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 ja, det är så dom heter om jag minns rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Men min kompis säger att hans kompis har ett Warcraft spel , med en ny sort att välja på , är det Frozen Throne , och vilka är det´? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Undead är bäst sämst är human.(enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Night elf är för lite mer erfarna spelare , Undead för oerfarna , för de är så svåra att förstöra baser för, med deros Swoisch skydd som jag kallar de :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Swoish skydd??!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
benjamin sysha i min byxa 1 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.