Hoppa till innehåll

Warcraft Iii

Gäst NightShade

Rekommendera inlägg

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

dom som är bäst i början är orchs, för deras grunts är bra... annars är undead bra för nybörjare.. För veteraner är nightelf bäst!

jag har beställt Warcraft III ska man börja med undead då?? och vilka är undead? Redigerat av ps2_boy
Skrivet
(ps2_boy @ 27/06-2004 11:32:14)

dom som är bäst i början är orchs, för deras grunts är bra... annars är undead bra för nybörjare.. För veteraner är nightelf bäst!

jag har beställt Warcraft III ska man börja med unhead då?? och vilka är unhead?

Det finns inga som heter Unhead :blink:
Skrivet

undead...

jag började spela med orcs då min kompis gjorde det och vi spelade tillsammans på samma dator ibland,

sen började jag med humans, men en gång valde jag fel så blev det undead, så då började jag köra med dom, sen spelade jag lite med nightelf, men nu är det orc som gäller.

Skrivet

Jag tycker Orc och Night Elf är bäst speciellt de där drakarna som skjuter blixtstötar och bågskyttarna är bra när dom är många. Human är det sämsta tycker jag sen undead, jag tycker förresten inte om det laget :cry:

Skrivet

de ebror ju på vilken spelstil man själv har, tell exempel om man vill ha bra defence/styrka.¨

orc och human e nästan samma sak, orcs harabara mer damage och humans mer dafence

undead e bra för att de har bra styrka och deras "hus" kan uppgraderas till anfallstorn

nightelves e bra för att dom har bra ranged,kan vara osynliga på natten och kan flytta på vissa biggnader (ancients)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...