Gäst anubis Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 glad midsommar allihop har ni haft kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Vadå haft kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 idag :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Vi har inte haft 'festen' än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Inte vi heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 ok jag ska dricka birra natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Varför skriver du om vi haft en bra midsommar klockan fyra på dagen? Iofs firade jag inte, bara åt lite midsommar lunch vid 12, sen kollade vi på när dom andra dansade runt 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Jag hade inte en så kul midsommar , vad i sthlm , på hemvägen så gick det inga tåg , vi väntade en timme och åkte buss i en timme sen så cyklade vi typ i 20 min , jag kom hem för typ 10 min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 va inte så många som kom som förut till straden där dansade alla runt stången men jag var blyg och spelade gameboy advance och spelet sapphire med min kompis under ett träd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Igår va det kul ja! vi åkte dit typ 15:00 och åkte hem 00:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 jag ramlade ner och fick åka ambulans till sjukhus tråkigt! :( blödde ur huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 jag firar inte midsommar så dt va inget speciellt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.