Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jag har just kommit ut ur is/eld pil stället & nu har jag dom,... vet nån var eld och is örna ligger :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Is ön ligger i närheten av Den där skog ön och Eld ligger närheten av Dragon Roost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 vilken skog ö?? ligger den nära nån annan ö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Den där Där det där skogs templet låg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 forest haven= isön ligger till höger om den ön. dragon roost= eldön ligger en ruta söder om denna ö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 forest haven= isön ligger till höger om den ön. dragon roost= eldön ligger en ruta söder om denna ö. Hur vet vart man höger och vänster är asså jag vet ju det men liksom hur ska man stå ska man mot t.ex Forest Haven och då titta åt höger ? hehe fast jag har ju klarat spelet men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Man får titta på sjökortet. Men jag sitter fast i skogstemplet. Jag har precis fått Big key och har gått igrnom dörren där man ska använda grappling hook för att nå. Då kommer jag in i ett rum man redan har vart i! Vad ska man göra där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (b @ 27/06-2004 08:36:22) forest haven= isön ligger till höger om den ön. dragon roost= eldön ligger en ruta söder om denna ö. Hur vet vart man höger och vänster är asså jag vet ju det men liksom hur ska man stå ska man mot t.ex Forest Haven och då titta åt höger ? hehe fast jag har ju klarat spelet men ändå jag tror jag sa fel nu.. det ska ju va vänster tror jag ;P men man ska självklart kolla på kartan och gå därifrån (som mol sa). jag vet inte riktigt vart du är.. du ska inte skjuta med boomerang på dom där lianerna så att ett blad åker ner så kan du använda bladet för att frakta dig till en platå ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 vad emnar du? Jag är Basment floor och har fått Big key. Det finns ju en stubbe i mitten av rummet sen när man har mött två Moblins ska man gå upp för stubben och använda grappling hook för att komma till en dörr. Man när man har gått igenom dörren komer man till ett rum där man har varit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (redigerat) kaqn du beskriva rummet då? (dåligt minne) kartan kanske hjälper http://www.ganonstower.com/z9l3.shtml Redigerat 27 Juni 2004 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 vilket rum? et man var i eller det man kom tillbax till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 det som du är i för tillfället och inte vet hur du ska komma vidare i.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg