Gäst Frooz Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 Hör här...! Admin/modenatorerna låser många trådar. fast ibland när dom låser trådarna så kan man bli sur för man tänkte sig att komma någon vart i tråden fast då bara låser dom den. Tråden kance skulle blivit klistrad fast blev låst man skulle nog bli ganska sur Citera
Gäst Frooz Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 att dom borde fråga vad principen med tråden är! Citera
Gäst Frooz Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 Bra åtminstånde en som tycker idén låter bra ! Citera
Manga Master Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 Jag tycker som du tror jag! Att vi som gjort tråden kanske ville komma nånstans med den! Jag tycker att speciellt på 1.11 regeln att man ALLTID ska fråga (om det inte är versta onödiga eller porrnografi!!) varför de gjort denna tråd eller så! Citera
Gäst Frooz Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 Åhhh... det börjar hända något med tråden! hoppas admin godkänner Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.