Rallypacker Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Skall ni köpa Starcraft ghost? Det verkar grymt! Skriv vad ni tycker om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Hel coolt.Jag ska köpa det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 NOPE!! alla Starcraft e booooring ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
benjamin sysha i min byxa 1 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 ok :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 ja, själv tycker att det verkar ASGRYMT! Ett givet köp för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
morro_lord Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 :huh: Lätt :evil: :meddum: :visslar: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Det verkar bli riktigt häftigt.. ^^ Men i en trailer ser man att det liknar splinter cell väldigt mkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 det ser ju otroligt snyggt ut på bilderna så jag kommer nog att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Har inte StarCraft Ghost redan kommit till pc än????? eller är jag fel ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Du är fel ute.. ;P.. Det kommer inte förns 2005.. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Kanske ska köpa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Det kommer bara till PS2, Xbox och GC!. titta själv på deras hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.