Gäst Frooz Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 Jag är helt vrikad just nu! Läs här under! Mörk blå Mörk blå är ett öppet ämne med nya svar! Ljus blå Ljus blå är ett öppet ämne med inga nya svar! Mörk röd Mörk röd är ett populärt ämne med nya svar! Ljus röd Ljus röd är ett populart ämne med inga nya svar! Mörk grön Mörk grön är en omröstning med nya svar! Ljus grön Ljus grön är en omröstning med inga nya svar! Ett hänglås Ett hänglås är ett låst ämne! En pil En pil är ett flyttat ämne! Det slängde jag ihop ganska snappt men var är en blå med en svart prick i mitten för något ämne!?!? Citera
Manga Master Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 Nej! Det är när det är nya svar inte bara när du själv svarat! jag har för mig det var så iallfall Citera
Paradox Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 Så här är det: Mörk blå med prick Nya svar och ämnet besvarat. Ljus blå med prick Inga nya svar och ämnet besvarat. Citera
Gäst Frooz Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 Så här är det: Mörk blå med prick Nya svar och ämnet besvarat. Ljus blå med prick Inga nya svar och ämnet besvarat. Låter mäst tro värdigt jag garanterar att det är samma sak med gröna och röda ! Citera
Rallypacker Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Skrivet 27 Juni 2004 detta kan admin klistra som viktig tråd... för dom nya menar jag... Citera
Gäst Frooz Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Skrivet 27 Juni 2004 Det borde ju vara rätt bra men det står ju där nere vad det är + att namnet på tråden låter lite vrikat! Citera
Nafrali Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Skrivet 27 Juni 2004 När det är en svart privk så menas det att du har skrivit i det. Citera
Gäst Frooz Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Skrivet 27 Juni 2004 JaJa... jag har fått mina svar måste ni upprepa dem? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.