Hoppa till innehåll

Neeeeeeeeeeeeeejjj!

Gäst max99

Rekommendera inlägg

• Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Donald Duck

holland vann holland vann tänk nästan alla mina kompisar hejade på holland men sen började vi tycka synd om sverige dem kämpade jätte mycket

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sverige gör en grymm insatts. Att hålla 0-0 i 120 minuter mot en utav världens bästa anfallare är värt beröm. Också Östlund och Mikael Nilsson, Östlund är orutinerad och gör sin första match i EM. Nilsson är yttermittfältare men klarar ändå av en utav världens bästa mittfältare - Arjen Robben.

Sverige gör en super match, dock så skulle man bytt Allbäck mot Zlatan i slutet.

Vi är svenska fans allihopa!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alexander Östlund? Ja. Men det är en ful grej, Van Nistelrooy sätter till foten. Det ser man. Och sen fattar jag inte hur man kan varna Zlatan för "filmning", visst, han söker straff men han får en knuff, han överdriver situationen en aning men, men..Närmare straff än kort iaf!

Zuper Zverige och Zuper Zlatan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sverige gör en grymm insatts. Att hålla 0-0 i 120 minuter mot en utav världens bästa anfallare är värt beröm. Också Östlund och Mikael Nilsson, Östlund är orutinerad och gör sin första match i EM. Nilsson är yttermittfältare men klarar ändå av en utav världens bästa mittfältare - Arjen Robben.

Sverige gör en super match, dock så skulle man bytt Allbäck mot Zlatan i slutet.

Vi är svenska fans allihopa!

mm jag håller med mikael nillson var asbra (en av mina favoritspelare)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tyckte inte att dom skulle tagit Zlatan som straffläggare, pågrund utav att han hade varit dålig hela matchen...

Han är en forward och forwards har bra skott.

Dessutom hade han satt 2 av 2 straffar i landslaget.

Olof Mellberg skulle jag inte tagit i första taget.

Micke Nilsson, Linderoth, Ante Jacobsson & Östlund skulle gått före.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...