Gäst max99 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 neeej!!! vi förlorade mot holland!!!! zlatan gjorde ju värsta missen!!!!! :cry: :( :cry: :( :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 mm.. fast bra av Van Der Saar när han räddade Mellbergs skott... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 holland vann holland vann tänk nästan alla mina kompisar hejade på holland men sen började vi tycka synd om sverige dem kämpade jätte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 om zlatan hade träffat hade ju det blivit lika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Sverige gör en grymm insatts. Att hålla 0-0 i 120 minuter mot en utav världens bästa anfallare är värt beröm. Också Östlund och Mikael Nilsson, Östlund är orutinerad och gör sin första match i EM. Nilsson är yttermittfältare men klarar ändå av en utav världens bästa mittfältare - Arjen Robben. Sverige gör en super match, dock så skulle man bytt Allbäck mot Zlatan i slutet. Vi är svenska fans allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 japp....såg du han som fick en spark i ansiktet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Alexander Östlund? Ja. Men det är en ful grej, Van Nistelrooy sätter till foten. Det ser man. Och sen fattar jag inte hur man kan varna Zlatan för "filmning", visst, han söker straff men han får en knuff, han överdriver situationen en aning men, men..Närmare straff än kort iaf! Zuper Zverige och Zuper Zlatan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Sverige gör en grymm insatts. Att hålla 0-0 i 120 minuter mot en utav världens bästa anfallare är värt beröm. Också Östlund och Mikael Nilsson, Östlund är orutinerad och gör sin första match i EM. Nilsson är yttermittfältare men klarar ändå av en utav världens bästa mittfältare - Arjen Robben. Sverige gör en super match, dock så skulle man bytt Allbäck mot Zlatan i slutet. Vi är svenska fans allihopa! mm jag håller med mikael nillson var asbra (en av mina favoritspelare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Nillson sög dom 3 första matcherna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 sverige e ju ute så man får väl heja på något annat lag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag tyckte inte att dom skulle tagit Zlatan som straffläggare, pågrund utav att han hade varit dålig hela matchen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag tyckte inte att dom skulle tagit Zlatan som straffläggare, pågrund utav att han hade varit dålig hela matchen... Han är en forward och forwards har bra skott.Dessutom hade han satt 2 av 2 straffar i landslaget. Olof Mellberg skulle jag inte tagit i första taget. Micke Nilsson, Linderoth, Ante Jacobsson & Östlund skulle gått före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.