pollenallergi Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag har ett litet problem.. Jag vill skriva en recension på Metal gear solid: the twin snakes till gamecube, men det finns inga fusk till det spelet, så jag kan inte skriva ngn.. Finns det nått sätt man kan fixa detta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Fråga en skribent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Du får skicka in ett fusk eller tips till spelet som vi kan lägga upp först. Fusket/tipset skickar du in till en skribent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Hur vet man vilka som är skribenter??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Man kollar här http://www.fuska.se/ovrigt/redaktion.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Eller så kollar man på grupp t ex grupp:Gruppledare Zyber fast då står det grupp:Skribent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.