Hoppa till innehåll

Project Entropia

Gäst 0011

Rekommendera inlägg

Spelar någon här project entropia?har ni någon amror på det,jag har full pixie

för ni som inte har en PE ladda ner det här ftp://217.212.241.43/Updates/PE_5.7.1.exe

och denna behöver man med ftp://217.212.241.43/Updates/PE_MiniUpdate.exe)va heter ni på spelet,jag heter Timmy eller Bjorn

https://www.project-entropia.com/Index.ajp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Du börjar på en planet utan några saker,du har inga pecs(project entropia cent)eller peds(project entropia dollar),så det ända du kan göra är att SWEATA!,det är inte specielt kul men så här gör du:du smyger dej på ett monster,det för inte upptäcka dej så trycker du på vänster musknapp så börjar du göra en konstig dans=)när dansen är klar har du gröna händer,då trycker du bara på monstret igen så går det fram en grön stråle till honom,om du lyckas kommer det upp en ruta!

Nu undrar du vad du ska göra med sweatet,jo det är bara till å sälja det till anda som tillverkar mind ecense,osv osv P.S sweatet säljer ni för 2 pec st!

Jag vet att jag inte är bra på å förklara så jag lägger in en newbie guid senare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...