Gäst 0011 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Spelar någon här project entropia?har ni någon amror på det,jag har full pixie för ni som inte har en PE ladda ner det här ftp://217.212.241.43/Updates/PE_5.7.1.exe och denna behöver man med ftp://217.212.241.43/Updates/PE_MiniUpdate.exe)va heter ni på spelet,jag heter Timmy eller Bjorn https://www.project-entropia.com/Index.ajp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 vad gör man är det gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 vad gör man är det gratis joo,det är gratis men man kan lägga in pengar så det går bätre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 kan du ge mig en guid om spelt knapparna vad man ska göra och vad rekomenderas spelets ålder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Verkar grymt iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 grymt vad menas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Du börjar på en planet utan några saker,du har inga pecs(project entropia cent)eller peds(project entropia dollar),så det ända du kan göra är att SWEATA!,det är inte specielt kul men så här gör du:du smyger dej på ett monster,det för inte upptäcka dej så trycker du på vänster musknapp så börjar du göra en konstig dans=)när dansen är klar har du gröna händer,då trycker du bara på monstret igen så går det fram en grön stråle till honom,om du lyckas kommer det upp en ruta! Nu undrar du vad du ska göra med sweatet,jo det är bara till å sälja det till anda som tillverkar mind ecense,osv osv P.S sweatet säljer ni för 2 pec st! Jag vet att jag inte är bra på å förklara så jag lägger in en newbie guid senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 oj oj oj det där spelet är komblicerad men jag såg en tjej i bikini så jag undra om det hör med ... att göra om det gör är det ett spel spm inte passar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Nej det va bara en modevisning,den som har snyggast kläder å bästa val utav en dans=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 ok ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 brukade snipra n00bs vid "the oil rig" :P de va kul... :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 brukade snipra n00bs vid "the oil rig" :P de va kul... :evil: du med? :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.