Hoppa till innehåll

Project Entropia


Gäst 0011
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja, asså ja e ny på dedär Project Entropia...fast Entropia e ju inget nytt spel det kom ju faktiskt -95 och har gått i konkurs en gång faktiskt, men men det är ju nu spelet börjar ta fart. måste bara fråga er asså det e ju helt sjukt har 7 PED kvar av 94 PED som ja stoppa in i börjanm av spelet, nu ska ni få höra en mycket sjuk historia.

 

1. Dendär "Sweat" fixar prylen (suger) man kommer få sitta ca 6 månader för ens komma i närheten av 400 bottles och hur mycket känar man på det? 3 PED kanske LoL...onödigt arbete för ingenting.

 

2. Asså att vara jägare värkar som ett ikke lönsamt jobb eftersom att man köper en a-1 punisher eller va det heter för 30 PED, sen ska man ju "Jaga" och käna PED på det...men asså kan nån förklara för mej hur?...eftersom jag köper ett magg på 500 Skott det kostar 5 PED sen så går man ut i vildmarken och skjuter ihjäl en Atrox (ca 405 Skott behövs för att ha ihjäl den) sen när man ska loot:a den så ser man att den bara har 24 PEC på sej???...asså har slösat 5 PED för att får 24 PEC och nästan blivit dödat av en Atrox?? sjukt! där gick den ekonomin åt h*lvete. asså hur ska man bli en framgångsrik jägare när djuren inte har nå värde?...har sett endel skjuta en Atrox och fått 20.000 PED asså det e sjukt är de nå slags ställe man måst skjuta dom eller?? eller nån sorts Atrox man måst skjuta för att få mycket?...plz svara :visslar:

 

3. Har hört att man kan arbeta som gruvarbetare stämmer det? för det måste ju finnas mer sätt att käna stora pengar på änn att vara en "trader", "jägare" eller "Sweat nisse".

 

4. Asså hur kommer man igång i spelet för att käna pengar, har provat allt! har till och med försökt sälja min tröja, byxor och skor, till och med kalsongerna men det är inte värt någåt, grrrr...help me plz.

 

5. Överigt ser spelet roligt ut och det är roligt att jaga djur å det, men de måste finnas ett sätt att komma igång?.

 

6. Har hört att man kan köpa/bygga sitt eget hus oxå och köpa möbler hehe är de sant oxå eller är det bara nån vandrarhistoria bland newbies? :lol:

 

 

Ha det gött allihopa där ute!

Mvh/ Solexion

Redigerat av SoleXioN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

ööh?...LoL ställde nyss en massa frågor?..är inte forum till för att svara på olika frågor folk ställer om olika spel eller har jag förstått fel?...t ex du gubben med hatten du verkar l33t på dehär me PE berätta om det...tyckte de var ännu sjukare att du ides ta tid att svara ett kort "Nej" på va denandra snubbe fråga "Får man virus av det" eller nått i den stilen, tyckte istället du kunde ha gett mej ett vettigt svar på alla frågor eller va det för mycket begärt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är när du kommer upp i 1000+ rifle skill du kan tjäna lite på hunting....

det går inte sätta in 100 peds och tro att man kommer lyckas....mitt förslag e att du fixar en outbacko för typ 5 peds....och ammo så skillar du på små djur tex snables :)

Redigerat av WeepingWonder
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok ok sry... men asså jag kan typ inget om PE bara hur man sweatas och köper grejjer typ... jag e en N00bie på detta

ahaa ok, sry för att ja hättsa upp mej hehe :unsure:

naa men asså har du en aning om hur man andvänder domder apparaterna som man ska kunna söka efter metall i marken med och de, vet att man ska spränga en bomb först, men hur sätter man upp en rod? har inte fattat ett jota av PE guiden :huh: men men när brukar du lira?...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är när du kommer upp i 1000+ rifle skill du kan tjäna lite på hunting....

det går inte sätta in 100 peds och tro att man kommer lyckas....mitt förslag e att du fixar en outbacko för typ 5 peds....och ammo så skillar du på små djur tex snables :)

Ahaaaa, så det behövs rifle skill då?, på vilket sätt hjälper den skillen? att dom tar mer skada? träffar bättre? eller hur menar du?..har riktigt inte fattat ibland träffar man inte fast man skjuter t ex em Atrox i stupen och ändå missar skottet....så det bästa stället att träffa är i röven enligt mej hehe...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
(Fujiwara Masato @ 04/07-2004 02:43:54)
(*MiH*Puma @ 03/07-2004 18:37:18)

Dear Madam/Sir,

Your account application with login FjeeDorc has been rejected.

Make sure your application information is correct,

and please apply again with correct data.

Your application data is listed below.

regards,

Project Entropia Support

 

Varför? Varför varför varför?? säg var för vad gjorde jag för fel?

 

--------------------

 

Given name(s): Fredde

Family name: Fredde p

Gender: M

Date of birth: 1989-04-01 00:00:00

City of birth: piteå

Region of birth: sweden

Country of birth: SWEDEN

 

Address of residence: basun

Postal code of residence: 94444

City of residence: sweden

Region of residence: sweden

Country of residence: SWEDEN

 

Email: [email protected]

Phone: +31-(0)42-9876864

du fick inte activations koden va? jag fick den 2 min efter jag hadde reggat mig! nu behöver jag bara ladda hem hela skiten :kung:

jag har fått den nu och äntligen gjorde jag rätt MEN JAG HATAR MINDFORCE för jag vill veta hur man gör!

Jag fick åkso en sån sak som du fick GeTGoDiZ asså vad ska man gjöra finns det nåt sått att börja spela?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...