WeepingWonder Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 lol..skilla på dom och plocka olja för att täcka ammo kostnaderna.... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 hmm det tar lång tid att ladda hem men et verkar värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 (redigerat) den ena länken funkar inte ju sorry för dubbel post men när man ska starta kommer man ju typ till deras sidan måste man va medlem där för att det ska funka? Redigerat 2 Juli 2004 av XabeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Det funkar typ inte för mig jag ladda ner det å allt sen så kommer det upp en ruta där det står Sidan kan inte visas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 men jag vart dödad av ett sånt där monster nu är man typ bara ett spöke som kan stå still vad gör jag nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 det tar ju jätte länge och få aktivation code!! hur länge tog det för er??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 tog typ en halvtimme för mig..för ca 1 år sen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 vadå koden som man ska börja med typ 3 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Dear Madam/Sir, Your account application with login FjeeDorc has been rejected. Make sure your application information is correct, and please apply again with correct data. Your application data is listed below. regards, Project Entropia Support Varför? Varför varför varför?? säg var för vad gjorde jag för fel? -------------------- Given name(s): Fredde Family name: Fredde p Gender: M Date of birth: 1989-04-01 00:00:00 City of birth: piteå Region of birth: sweden Country of birth: SWEDEN Address of residence: basun Postal code of residence: 94444 City of residence: sweden Region of residence: sweden Country of residence: SWEDEN Email: [email protected] Phone: +31-(0)42-9876864 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 vad mena du med gender:m hmm spelet är nog svårt att förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 asså det tar 30 min för mig och jag ligger på 231kb/s så det borde va bra... hur man typ vapen som snipers och rocket launchers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 vad mena du med gender:m hmm spelet är nog svårt att förstå M=maleMale=man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.