mr_game Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) krav för att köra det är far cry Krav/Stöd Processor: Pentium III 1GHz Minne: 256MB RAM CD-Hastighet: 16X CD-Rom Grafikkort: 3D Grafikkort med 64MB RAM Diskutrymme: 4GB HD Operativsystem: Win 98/ME/2000/XP HA EN BRA KVÄLL Redigerat 1 Augusti 2004 av GTA KILLEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 krav för att köra det är far cry Krav/Stöd Processor: Pentium III 1GHz Minne: 256MB RAM CD-Hastighet: 16X CD-Rom Grafikkort: 3D Grafikkort med 64MB RAM Diskutrymme: 4GB HD Operativsystem: Win 98/ME/2000/XP HA EN BRA KVÄLL bara en 1 ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
askungen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Är Far Cry värt att köpa.Det är många som säger att det är jättebra, men stämmer det verkligen? FarCry är ett bra spel tycker jag..har ladrig spelat det men har andra här hemma som gör..grafiken är bra å fin den med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 e det kul min kompis säger att det e överdrivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Det är askul.... Fysikmotorn är grym, grafiken underbar.. Storyn iaf hyffsad, många roliga vapen, ganska smarta fiender... och ganska svårt... Jag säger: Köp om du har tillräckligt bra dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) Smarta fiender? jo när dom såg mig en gång så sprang han och ställde som ett "T" mot ett träd <_< Redigerat 2 Augusti 2004 av Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jaja ;P, dom är inte allt för smarta och det finns några buggar.. och jag sa ganska =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.