Flame Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) Jag har nyss startat om :medieval: SWAMPERT l.40 Take down---Dive---Muddy water---Surf WAILORD l.40 Erthquake----Anstonish---Waterpulse----Watefall ALTARIA l.42 Dragonbreath----Sing---Facade----Fly NINETALES l.42 Flamethrower----Dig---Confuse ray---Overheat BRELOOM l.40 Match punch----sky uppercut---Secret power---Mega drain SABLEYE l.40 Shock wave-----Confuse ray----Cut---Nightshade[/color] Legendary- Regice-Registeel-Regirock-kyogre Dom är inte på hög level för att vara på sista gymmet :( :unsure: Redigerat 29 Juni 2004 av Yoshixx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 VAAAAAAAAADDDDDD handlar det här inlägget om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 VAAAAAAAAADDDDDD handlar det här inlägget om? Vilka pokemon och attacker man har??!!??på ruby/saphire :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) Ändrat....... Jag är på sista gymmet Swampert l.42 TakeDown----Dive---Icebeam---Surf Ninetales l.42 Flametrower---Dig---Confuseray---Fireblast Altaria l.42 Dragonbreath----Sing---Facade---Fly Breloom l.42 Machpunch-----Skyuppercut---Secretpower--MegaDrain Wailord l.42 Earthquake----Astonish---Waterpulse----Waterfall Sableeye l.42 Shock wave---Confuseray---Cut---Nightshade Legendary som jag har fångat... Regirock---Registeel---Regice----Kyogre Redigerat 29 Juni 2004 av Yoshixx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) Jag trodde du menade: De här Pokemon har jag, titta gärna. Nåja, Mitt lag: Blaziken Lv. 66 Fire Blast---Blaze kick--- Hyper Beam--- Sky Uppercut Rayquasa lv. 74 Fly---Extremespeed---Dragon claw---Outrage Ludicolo lv. 62 Dive---Surf---Solar Beam---Giga Drain Magnetric lv. 62 Thunder---Thunderbolt---Thunder Wave--- Strenght Kyoroge lv. 66 Hydro Pump---Ice Beam--- Waterfall---Sheer Cold Aggron lv. 62 Earthquake---Rock Smash---Iron Tail---Take Down Redigerat 29 Juni 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Mina pokemons level är låg om man tänker på att jag är på sista gymmet... :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 (redigerat) mitt är: vid sista gymet Swampert lv.67 surf---muddy water---mud shot---earthquake Sceptile lv.68 leaf blade---pursuit---slam---cut Groudon lv.47 slash---thunder---earthquake---fire blast Bellossom lv.44 petal dance---acid---sleep powder---cut Gardevoir lv.35 imprision---confusion---psychic---teleport Absol lv.29 bite---razor wind---quick attack---sword dance har inte hunnit träna Gardevoir och Absol Redigerat 4 Juli 2004 av NintendoMuppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Mitt är bra. Altaria100-Dragonbreath-Refresh-Sky Attack-Fly Salamence100-Dragonbreath-Crunch-Fly-Flaethrower Linoone61-Secret Power-Cut-Covet-Slash Hariyama62-Arm Thurst-Strenght-Vital Throw-Rock Smash Seaking61-Surf-Dive-Waterfall-Horn Attack Rayquaza100-Dragon Claw-Crunch-Extremspeed-Fly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg