stybbe91 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Asså varför kan inte jag köra bf 1942 online? När jag trycker på någon server så blir det alltig "faild to connect server" plzzz! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 har du senaste versionen av spelet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Asså ska man ladda hem en uppgradering till spelet för att kunna köra skiten online? jag har ra inte ladda ner någon uppgradering eller något sånt. Iså fall om jag ska göra det vart ska jag gör de? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 om du kollar HÄR så kan du ladda ner senaste versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Vad gör den så jag kan lira online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Ja.. du måste ha den senaste versionen för att kunna spela. Så laddar du ner denna så kommer det att fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 och då du installerar den så måste du trycka för att att punkbuster(ett antifusk program)ska installeras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 OK jag får testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 BAAAAAHH!!! Det funkar inte jag ladda ner den där filen. Men det e ju fort farande "failed to connect server" Asså jag blir KNÄPP!!! Vad e de för Fel på BF! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Har du laddat ner spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) Ja jag har laddat ner spelet <_< men varför? har ju skiten på skiva! men ändå... Men jag kan fortfarande inte lira ONLINE! :cry: Redigerat 29 Juni 2004 av stybbe91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Är du dum eller?! har du laddat ner spelet så funkar det inte, det spelar ingen roll om du har bränt ner det på cd eller inte, det är fortfarande nerladdat. Köp spelet så funkar det!! ;) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.