sebbo_3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Tror ni det är bra??? Det har ju inte kommit ut än men iaf. För er som inte vet var det är är det ungeför som ett gameboy men med 3D spel som har bättren garfik än nintendo 64!!!! Sen finns det röststyrning så man kan t ex styra vissa spel med rösten. Det finns även touch screen så man kan röra på skärmen och då kanske den man är skjuter där man tog på skärmen!!! så vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Det häftigaste verkar ju vara multi-play via bluetooth! Det verkar vara en maskin med många funktioner och inte ett så farligt pris. Frågetecken sätter jag för hur funktionerna verkligen ska utnyttjas till det yttersta och designen, den ser både ful och oskön ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 jo det e ju nackdearna med greppet och utseendet men jag tror att det e ett bra alternativ om man vill ta me sig en bra konsoll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Du skrev detta i fel forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 kom på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 så står det inte där jag läste det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 I CN magazine står det att det ska finnas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Dimmer!?!?!?!?! är du här!?!? HÄRLIGT! jo, maskinen verkar bli bra, men jag tror fortfarande på PSP, men det återstår att se om nintendo är kungen av bärbart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 det ska komma en version av supermari 64 där man är wario yoshi och luigi också :D sen ska det komma ett metroid spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Det ska finnas röststyrning, ja.. Men dom har inga spel till det ännu <_< Dom sitter väl och ångrar att dom påstog det med röststyrningen eftersom dom inte kan fixa det :P Inga spel eller inga spel med röst styrning?!För jag har sett ca 20 spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Jo Metroid Haunters elelr vad det ar ska ha Röst styrning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 köp istället PSP när den kommer <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg