PS2** Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 vad ärden där extra länken till igentligen ? har undrat det länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 För att kunna få "klick". Vid 500 klick blir du av med en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Men vad var den till för förut då det inte fanns det sättet att bli av med varningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 den fanns antagligen inte då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 den fanns antagligen inte då. Jo,jag kommer ihåg att den fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Men då måste väl nån annan klicka på den? Jag menar man själv kan ju inte klicka på den 500 gånger och bli av med en varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Men då måste väl nån annan klicka på den? Jag menar man själv kan ju inte klicka på den 500 gånger och bli av med en varning? Nej nej,det måste vara 500 olika datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Men om 500 olika har klickat på den och man blir av med en varning men vill bli av med en till, kan då 500 datorer klicka där igen och om det är så, måste det då vara andra datorer än de som klickade bort den första varningen? Kanske lite svårt att förstå! Jag skall kanske fråga Admin istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Men om 500 olika har klickat på den och man blir av med en varning men vill bli av med en till, kan då 500 datorer klicka där igen och om det är så, måste det då vara andra datorer än de som klickade bort den första varningen? Kanske lite svårt att förstå! Jag skall kanske fråga Admin istället! Ja,det måste vara andra än dom första Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Då är det nog lättare att spara till ett varningskort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 okej det räker med svar mods kan låsa den det blir säkrast! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Det är nog bäst så annars blir det mkt spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.