KazeN Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Kan man ladda hem något lagligt för att få bort massa popups? isåfall var? jag vill inte ha det det stör mig nr jag spelar spel. (måste man kankse köpa det i affären?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Fixa msn verktygsfält Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 det finns ett program som heter noads, jätte bra! sök på noads download på google. du kan själv välja vad som inte ska poppa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 det finns ett program som heter noads, jätte bra! sök på noads download på google. du kan själv välja vad som inte ska poppa upp Det hade jag tidigare.Mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 ja, det är bra som ***** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 är noads gratis? kan ni ge direktlänk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) programmet är gratis. eftersom jag inte vet vilket OS du har så... här finns Noads Redigerat 29 Juni 2004 av Ozoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 nu har jag det, så när popups som jag inte vill ha kommer upp vad gör jag då? "add to targets"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 japp, då kommer inte den komma upp mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 vad bra då, tack så hemskt mycket för hjälpen så slipper jag alla jobbiga popups.*längtar till nästa popup på något lustigt vis* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 vilken nästa!?:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 eller så laddar du ner crazy browser, det ser till att ALLA popups blockas, ALLA som är reklam iallafall, och sedan så slipper du öppna nya fönster om du ska gå in på en ny sida, utan du skriver bara den nya addresen i samma fönster så öppnas det en liten flick som du kan gå in på. har det och det rockar verkligen(har blockat 1603 st nu när jag skrev detta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.