Gäst 0018 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (redigerat) Jag Fick den när jag tränade... Hade precis blivit så bra att jag Spöade 2 com lv.9 mot mig. *Pi-ka* :rambo: .jag har spöat 3stycken som var med varandra på lvl9.spöade dom med young link.dom var ganondorf,young link,roy tror jag klarat event 51 utan att svättas Redigerat 30 Juli 2004 av SSBM Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 då måste du va j***iglt bra! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 När man gör ner+b med jiglipuff så gör den ju bara bublor :lol: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) (sebbo_3 @ 30/06-2004 13:29:52) Ta Yoshi och ta ut Crasy hand först. Sen Masterhand yoshi e väl inge bra?? eller jag är inge bra med han? vad är skillnaden mellan master hand och crazyhand? joi skillnaden e att crasyhand e snabbare starkare och har fler kunskaper än mastershand. och jag har klarat nr 50 men inte birds of prey och 47-49 jag vet att jag e sumpig jag klarar just å just en på lv:9 Redigerat 1 Augusti 2004 av Hackern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 master hand är sämst!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 då måste du va j***iglt bra! :cool: han skryter bara det e ju sk*T lätt men vet någon något om typ att ssbm 2 kommer komma i liknande :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 dt ryktas om nåt sånt ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 bra isånafal....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg