Steezy Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 halo2 eller top spin ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Topspin.... ehh... De verkar ju inte så jättebra.... Har de på chippat men har inte kört de än.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 har det också på chippat jag tycker det är as kul :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 topspin är skit kul körde det på computercity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Först tänkte jag ett tennisspel SLÖTT... Men alla säger att de är skitkul... E de kul även man inte gillar tennis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Jag gillar inte så mkt sport spel(förutom FIFA och NHL) men topspin är skit kul och det som är bra är att man kan köra på x-box live.Har tänkt köpa det men jag har ändrat mig och har beslutat att spara till dom kommande spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Jooo... Jag skulle spara slantarna o köpa halo2 o fable o HL2... Jag gillar sportspel fasst mer då Matt hoffman4 o tony hawk inte som fifa o NBA... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) okej! B) aja hl2 och pro evulotion(fel stavat) har jag som bästa spelen om jag ska köpa nått Redigerat 3 Juli 2004 av xbox_freak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 HL2 kommer äga som in H*l*e*e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrilleboy92 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 vice city typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Nääää.... Half-Life2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas93 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 sonic heroes :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg