Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 Topspin.... ehh... De verkar ju inte så jättebra.... Har de på chippat men har inte kört de än..
Steezy Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 har det också på chippat jag tycker det är as kul :cool:
Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 Först tänkte jag ett tennisspel SLÖTT... Men alla säger att de är skitkul... E de kul även man inte gillar tennis?
Haggen Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 Jag gillar inte så mkt sport spel(förutom FIFA och NHL) men topspin är skit kul och det som är bra är att man kan köra på x-box live.Har tänkt köpa det men jag har ändrat mig och har beslutat att spara till dom kommande spelen.
Autobahn Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 Jooo... Jag skulle spara slantarna o köpa halo2 o fable o HL2... Jag gillar sportspel fasst mer då Matt hoffman4 o tony hawk inte som fifa o NBA...
xbox_freak Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) okej! B) aja hl2 och pro evulotion(fel stavat) har jag som bästa spelen om jag ska köpa nått Redigerat 3 Juli 2004 av xbox_freak
Rekommendera inlägg