Nintendo Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Hoho! :D vill nån utamana mig på CS Match? + jag heter BoBBO.Jr på CS .... kan ha olika namn men orginalet är BoBBO.Jr :D fick det lagat igår... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Har du steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Om det är någon som har steam v1.6; Ska vi bilda en klan? jag vill gärna vara med i en, men hittar ingen.. så vi kan väl bilda en?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Ja vill gärna, men ja e ganska kass på Cs... o ja har steam 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 faen va bra! hoppas flera är intresserade!! Kom igen!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 (redigerat) Sorry ändrat detta nu...skrev fel.. :( Redigerat 30 Juni 2004 av Wakka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag mot alla er i match på d2? B) :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 (redigerat) faen va bra! hoppas flera är intresserade!! Kom igen!.. jedi gamer ska jag och du bilda en clan.jag är helgrym i CS B) Redigerat 2 Juli 2004 av Donald Duck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 ja e gärna me, har steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jag ska skaffa nån gång i månaden då kan jag va med jag är bra i cs.mne kan man ladda ner 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag är ganska grym i CS, men min Network-grej funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.