Pica Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 (redigerat) Jag behöver hjälp med the legend of ZELDA links awekening. Jag vet inte var man hittar nyckeln till bossen i andra grottan. Redigerat 2 Juli 2004 av Pica Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pica Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Är det verkligen ingen som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 kolla på kartan om du har fått kompassen kan du ju se vart den är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 kommer inte ihåg det var ett tag sen jag spelade det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 (redigerat) Det var också ett tag sen jag spelade det... :( :( Redigerat 11 Juli 2004 av Zora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Är det verkligen ingen som vet? du får ju lungna dig ingen kan hjälpa på 5 sekunder... vänta på svar innan du skriver... man får inte skriva 2 inlägg irad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oppipoppi Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Du möter en boss som håller bowbow i fångenskap ( bowbow som finns i super mario!) Sen äter han upp ingången till dig i tvåanslevel. Du möter den där snubben som har bowbow i en grotta nära fotografen! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg