Bullaregott Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 som är i super mario sunshine hur hjälper man ifrån ön? :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 var finns han för någonstans? jag tror han försvinner av sig själv med tidens gång.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 :lol: Jepp, när det blir översvämning. I slutet ungefär, sedan när vattnet åker tillbax så åker han ut till sin ö igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 ok men hur klarar man melon festivalen det kan inte jag :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 enklaste sättet är att först döda alla kvackare (vet itne va dom heter) genom att spruta vatten på dom där plantorna så dom flyger upp i luften, då dör dom. sedan är det bara att rulla melonen till rätt plats =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Största melonen är vid målet för springtävlingen med II Piantissiomo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 men vilken bana kan man ha med yoshi då? jag har fått honom och så. och vilken är det sista munsycket :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 1: Episod 6 på Gelato Beach. 2: Rocket Noozle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 är episode 5 efter vattenmelon festrivalen eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 vattenmelonfestivalen är väl episod 8 ? tror jag iallafall jag vet inte vilken ordning munstyckena kommer i ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 enklaste sättet är att först döda alla kvackare (vet itne va dom heter) genom att spruta vatten på dom där plantorna så dom flyger upp i luften, då dör dom. sedan är det bara att rulla melonen till rätt plats =) Det går väll inte att döda dem?.... Dem står ju bara stilla en stund och sen börjar dem gå igen och förstör andras liv!.... Irriternade små krabater.... Det är dem på mario kart också.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 som är i super mario sunshine hur hjälper man ifrån ön? :rambo: fatta inget :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg