*REX* Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Kommer det till PC eller bara till Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Vet man inte så svarar man inte.. *tråd rensad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag tror att det kommer på pc jag hörde det av en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag kollade på webhallen och där stod d att kommer att släppas 2004-11-09 till Xbox,men man vet aldrig...eftersom 1;an kom till pc så kommer väl 2:an också till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexis_127 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 vill jerna ha den po data fas min data har 20gb och tror att den kommer ut po xbox er i chile det finns inte xbox i chile :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Ja, de kommer komma till PC oxå.... Jag har ju X-Box så jag är mest inne på X-box forumet där diskuterar vi att de kommer komma till både Pc & X-box... men så ni vet de är jättesort spel så de tar 30% av datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jag ska nog köpa det,OM det kommer till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 De kommer komma till pc också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.