Autobahn Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Hur mycke minne har ni i erat x-box? Jag har 50000+blocks Och 120 gb minne vad har ni...?? P.S tro inte jag är dum för man kan trimma upp sinn x-box.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Jag glömde säga att man måste ha chippat sin låda... men ni som chippat erat x-box kan ju skriva :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Jag har vanligt som du virr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Okej.... Hur många spel har du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 10 bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Synd.. Jag tycker de e lite dåligt att man måste koppla ihop x-boxet o datan för att lägga in spel.. vore det inte lättare ifall man kunde lägga in spel direkt på x-boxet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 kan man inte det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jag vet inte.... jag chippa mitt gratis me xecuter2 osen förskökte vi lägga in mina kompisars spel då sa han att man måste ha en dator som man kopplar ihop..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jaha... jag har i alla fall allt i original... kan ingen som chippar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Okej... Du vet killen jag chippa av han har runt 100 spel :unsure: Undrar hur han har råd :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dc_boy66 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jaha... jag har i alla fall allt i original... kan ingen som chippar... du kan nog gå in på en spel butik så brukar dom kunna göra det.. men det är inte billigt oftast att gör det på sånna ställen om du inte känner nån där eller nått sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 de kostar nog 1000-4000kr o chippa.... Jag har Xecuter2(ett mycket bra chipp) kostar 1000-3000kr men jag chippa mitt gratis osso la han in 59spel så har jag massa mp3:or o dvdfilmer chippet o allting som jag har inlagt på chippet kostar ungefär 2000-5000 idag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg