Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Här är mitt senaste: OBS! Innehåller sexuellt. http://pivotup.com/files/jdq2osw0.gif <_< Hahah, mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 orkar inte krångla till det så mycket, gör det enkelt. den e inte färdig, mina blir iofs aldrig färdiga, jag bygger på dem när jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) orkar inte krångla till det så mycket, gör det enkelt. den e inte färdig, mina blir iofs aldrig färdiga, jag bygger på dem när jag orkar. Ägd, tränade på "Easing" när jag gjorde denna: http://data.fuskbugg.se/skalman01/-easing.gif Haha, såg nu att jag redan laddat upp den en gång. En till: http://data.fuskbugg.se/skalman01/shoot.gif Redigerat 18 Juli 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) ja du är mycket bättre, och jag har inte tränat så mycket på det... men jag orkar inte hålla på med för mycket effekter och detaljer när jag inte känner att jag behärskar fysiken riktigt. t.ex. din första gubbes ben fjädrar ingenting när den landar. och din andra gubbe har ingen rekyl i kropp och ben. ser skitfult ut när man tänker på det. Redigerat 18 Juli 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 ja du är mycket bättre, och jag har inte tränat så mycket på det... men jag orkar inte hålla på med för mycket effekter och detaljer när jag inte känner att jag behärskar fysiken riktigt. t.ex. din första gubbes ben fjädrar ingenting när den landar. och din andra gubbe har ingen rekyl i kropp och ben. ser skitfult ut när man tänker på det. Word Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 ja du är mycket bättre, och jag har inte tränat så mycket på det... men jag orkar inte hålla på med för mycket effekter och detaljer när jag inte känner att jag behärskar fysiken riktigt. t.ex. din första gubbes ben fjädrar ingenting när den landar. och din andra gubbe har ingen rekyl i kropp och ben. ser skitfult ut när man tänker på det. Den andra gubben har jag inte orkar gjort något på, det var inte meningen från början. Men den första har du rätt i, glömde visst bort det :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) ok, uppdatering, nu har han lekt färdig med den första gubben. =D http://i711.photobucket.com/albums/ww113/dos370/Forceunleashedlvl1done.gif det kluriga är att få den svaga fördröjningen när han använder kraften... och det lyckas jag väl sisodär med ;: Redigerat 18 Juli 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 ok, uppdatering, nu har han lekt färdig med den första gubben. =D http://i711.photobucket.com/albums/ww113/dos370/Forceunleashedlvl1done.gif det kluriga är att få den svaga fördröjningen när han använder kraften... och det lyckas jag väl sisodär med ;: Skulle vara coolt om du typ krossade honom i backen :ng: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) jag har kommit lite längre nu och fått in lite action, men jag känner att snart sinar inspirationen. min plan är att han hela tiden ska mer och mer kraft i takt med att tempot ökar... men vad som händer just nu rent konkret vet jag inte.... upptäckt att jag inte är någon höjdare på att krossa fiender mot marken, antar att jag får träna på det sen... Redigerat 18 Juli 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 jag har kommit lite längre nu och fått in lite action, men jag känner att snart sinar inspirationen. min plan är att han hela tiden ska mer och mer kraft i takt med att tempot ökar... men vad som händer just nu rent konkret vet jag inte.... upptäckt att jag inte är någon höjdare på att krossa fiender mot marken, antar att jag får träna på det sen... ett måste i slagsmålsfilmer är att du har en mark, för då får du en grymmare smäll när du slår dem, eller krossar dem mot marken etc. sen störde jag mig på att du lade ner för mycket frames på att huvuden gungade framochtillbaka, annars rätt snyggt gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 jag stör mig också extremt mycket på att jag inte har någon mark... funderar över sätt att lösa det utan att det blir fult/onödigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Det är inte svårt alls, bara gör en egen väldigt lång linje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.