Gäst TheWho Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 schyyst -.- EDIT: Thechoosenone:Men din var ju inte mkt bättre -.- Frågar man om betyg så ska man kunna ta det utan att klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 schyyst -.- EDIT: Thechoosenone:Men din var ju inte mkt bättre -.- Frågar man om betyg så ska man kunna ta det utan att klaga. Agree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Dåså, här kommer min första. OBSERVERA: JAG VILL INTE HA KRITIK ELLER BETYG DÅ DEN ÄR MYCKET DÅLIG. JAG ÄR MEDVETEN OM ATT GUBBEN RÖR SIG HELT CP OCH JAG HÅLLER PÅ ATT LÄRA MIG SÅNT NU. KRITIK KAN JAG ÄNDÅ TA, BARA DET ÄR KONSTRUKTIV KRITIK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Okej den kritik jag ska säga är mer tips, när man vill att det ska gå fortare (t.ex. när han flyger iväg) så ska man göra mindre frames och flytta gubben mycket längre mellan varje frame.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Okej den kritik jag ska säga är mer tips, när man vill att det ska gå fortare (t.ex. när han flyger iväg) så ska man göra mindre frames och flytta gubben mycket längre mellan varje frame.. :)Men då blir det ju hackigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Njä.. Inte direkt.. Bara om man använder alldeles för lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 (redigerat) Okej, här kommer min andra. OBSERVERA INGET BETYG ELLER KRITIK, ÄNNU! ;| Redigerat 22 Februari 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Kolla på några guider ;) det är lite hackigt. lite XXX på slutet XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 två dåliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 En ny http://img246.imageshack.us/img246/9480/hitinfacebysmalstickmg5.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 jää ... http://img149.imageshack.us/img149/9084/ganskalngam7.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Min första fight film sen ett tag http://img89.imageshack.us/img89/8060/kickjo7.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.