Manga Master Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Säger inget mer än vad jag har sagt i olika trådar. Men olika ideer finns det men sedan så har jag ett till stort projekt på gång samtidigt som jag känner för sommarlov, har ju jobbat med sidan hela lovet hittils. Skönt Admin...Kan du kanske ge ut nåt datum? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (Manga Master @ 03/07-2004 10:48:13) Säger inget mer än vad jag har sagt i olika trådar. Men olika ideer finns det men sedan så har jag ett till stort projekt på gång samtidigt som jag känner för sommarlov, har ju jobbat med sidan hela lovet hittils. Skönt Admin... Kan du kanske ge ut nåt datum? :unsure: Kolla i tråden:Nya funktionerTror det står där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.