Hoppa till innehåll

Tankar Om:

Rekommendera inlägg

Asså.. Ni tycker det är konstigt att månen dras mot jorden och att jorden inte översvämmas. Men har ni inte tänkt på dom 4 st gigantiska köttbullarna som lyfter upp månen sen då, dom är inte konstiga? Eller att få träffa en goron? Eller varför inte förvandla sig själv till ett litet dek-träd som kan spotta nötter lika stora som kokosnötter och bär en grön mössa? Det är inte konstigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjabba!!

har några funderingar om Majoras mask.

1.Månen närmar sej marken hela tiden men varför blir det inga översvämningar?

2.Varför är inte Termina ritad som en ö på världskartan,om min tittar in mot land från pinnacle rock ser man att Termina är en ö.

3.Link lämnar Termina innan Carneval of Time börjar,men hur f*n kan han stå och lira gitarr på scen under Carneval of Time sen?

4.Sist man inte minst.HUR F*N FUNKAR DE ME EN GIGANTISK ÄNG INNE I MÅNEN???!!!

Hur du också hittat något sjukt?

Skriv de här.

du har rätt... det har jag aldrig tänkt på...

särskilt 1an och 4an...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså.. Ni tycker det är konstigt att månen dras mot jorden och att jorden inte översvämmas. Men har ni inte tänkt på dom 4 st gigantiska köttbullarna som lyfter upp månen sen då, dom är inte konstiga? Eller att få träffa en goron? Eller varför inte förvandla sig själv till ett litet dek-träd som kan spotta nötter lika stora som kokosnötter och bär en grön mössa? Det är inte konstigt?

Jag håller med dig, det finns ju nästan ingenting i spelet som är autentiskt på något vis. Speciellt inte att kunna spela på en flöjt för att gå tillbaka i tiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Magdis @ 12/07-2004 00:25:27)

Jag håller med dig, det finns ju nästan ingenting i spelet som är autentiskt på något vis. Speciellt inte att kunna spela på en flöjt för att gå tillbaka i tiden.

Håller också med. Sagor är sagor. Hur skulle det se ut om alla tv-spel var totalt realistiska? Det skulle inte bli mycket till verklighetsflykt.

Däremot, om man försöker lägga ihop alla zeldaspelen i nån sorts episk ordning, stöter man på en hel massa inkonsekvens. Om ni vill diskutera storyline, gör det med experten Davogones på http://www.zeldalegends.net/village/mailbag/ .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...