blue_yoshi Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 är det någon som kan hjälpa mig? jag undrar vart tornadorn är som man lärde sig varplåten är. den där som det är en gröngroda som sitter på ett grönt moln. jag har spelat det förut med det var så länge sedan som jag gjorde det där så jag har glömt bort det :( jag behöver hjälp FORT.jag ska snart upp till våran stuga igen. <_< tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 vid tower of gods typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 den brukar vara bakom sin födelse ö för mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 hmm.. få se nu. antingen. vid tower og gods eller vid outset island :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag tror xaber menar den när man ska hämta typ dins pearl.. jag hitta tornadon vid tower of gods iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Mother and child islands Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 (redigerat) okej :) tackar. jag ska testa. är den alltså söder om tower of gods eller runt om? i samma ruta eller? men nu är jag förvirrad. :huh: alla skriver ju olika. Redigerat 1 Juli 2004 av blue_yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 den finns på någon av dessa ställen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 nehe? menar du verkligen det ;) :huh: :blink: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 ja,de gör ja :lol: hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Den brukar vara lite varstans.... Jag åker bara runt och sen så hittar jag den.... Den brukar vara vid tower of gods iaf.... Jag brukar se dem mer på natten... Är det så att det finns fler på natten än på dagen?.... Eller är det att jag just har hittat dem när det är natt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 En ruta Nordväst om Tower of Gods... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg