Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Vad tycker ni? borde de vara alldeles förbjudet att chippa? jag vet att de är olaglit men om vi säger så här: att man får böta 100kr om man chippar.... Ja eller nej? Jag tycker iaf att man inte behöver böta... men de e ju synd om tillverkarna till spelet.. svara eller skriv gärna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Detta skulle igentligenh vara en omröstning... Men varför skulle det vara förbjudet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jomen tänk, De är ju nästan precis som att sno ett spel i en affär... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jag tycker att man borde böta ifall man chippar..... Det är som du säger.... Att det är samma sak som att sno ett spel ifrån affären.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag vet faktiskt inte men man hade ju kunnat låta dom som har chippade xboxar ha det för det är ju dyrt att chippa den. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Men tänk dej dom som har tillverkat spelet.... Dom måste ju få pengar för de spel dom har gjort... Tänk om alla höll på så... Då skulle tillverkarna ge upp eftersom att dom inte får några pengar och då kommer de inga nya spel helt enkelt... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Håller med dig.... Virr.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Tack... Men jag har oxå chippat... egentligen är jag inte jätte emot att man chippar men ibland känns de fel..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Ja, men det är inte olagligt att CHIPPA, utan att skaffa spel, filmer och musik olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 de är olaglit att bränna oxå... men inga stoppar dom som bränner iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 borde det inte isåfall vara olagligt att skicka musik på msn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jo, exakt alla håller på o gör saker som dom egentligen inte får... man får inte böta ifall man bränner ex.... Men egentligen är de förbjudet!.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg