Offline Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 2 kampare..jag sa inget om att de va de enda ja döda innan jag dog <_< ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 okey :D ska vi spela 1 on 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 nope, jag spelar bara i lag..jag förlitar mej på mina lagkamrater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 haha okey..så dom får springa och rensa tills du har råd med en colt? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 öh, nej! man går i en grupp och rensar. om det kommer någon bakom mej och jag inte ser honom så sjuter en av mina lagkamrater honom. (jag har oftast en dgl inte en sopig colt :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 asså jag campar inte så utan om jag ser en komma så sttäer jag mig på kanten och skjuter när han kommer och jag hatar awp:n kör aldrig med den så här köper jag b-1-4 b-4-3 o-2 o-3 o-4 o-5 när jag är ct asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Jag...Diggar Cs Stenhårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 jag köper 2x flash,HE,(Defuser kit),colt/ak och prim ammo med buyscript :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 på t köper jag b-1-4 b-4-1 o-2 o-3 o-4 o-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 ska vi starta en klan elr? elr can jag trial'a för nån :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) :( nån snodde min cd-key så kan ingen ge mig en om den har många jag är mega bra i cs jag går med i en clan eller startar då blir vi värsta klanet Redigerat 3 Juli 2004 av Donald Duck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Och om jag skulle kunna, då j*vlar... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.