helt on Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Jag vill vara med, har spelat cs i 1,5 år. min msn är [email protected]! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) jag kan kanske va med när jag har fått en ny dator då ska jag skaffa 1.6 har bara 1.5 men iallafall jag heter snoZZle ägande eller hur? min msn [email protected] Redigerat 8 Juli 2004 av XabeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 tror tyvär inte den går bra 40% av alla är nog n00bs!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 det är din åsikt..men varför skriver du här om du inte vill vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Jag jag skulle villja va med jag brukar ligga ungefär i mitten av listan jag använder autosniper ibland men jag kampar inte jag brukar gå efter mina lagkamrater och stå bakom dom och snipra fast awm (awp) suger om man missar är man död.... Mitt namn på cs är uncle $crooge (farbror joakim på engelska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Jedi Gamer, OmFg youh fakking haxxahhh i fear youh. Men skärp dig. AMAGAD JAG HATAR CAMPARE AHHHHhhHh jag dödade 2 visst är jag 1337 hahhahahaha jag äger allaihopa hahaha. Nej jag tänker inte vara med i eran klan. Är redan med i SS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag kan kanske va med när jag har fått en ny dator då ska jag skaffa 1.6 har bara 1.5 men iallafall jag heter snoZZle ägande eller hur? min msn [email protected] skaffa counter striek 2 istället då. Mitt tips : Gör en klan till counter Striek 2 istället :D för cs 16. komemr läggas ner i augusti.och då kommer det cs 2 :D MGS:Vad står SS för ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Shanks, Steam Support. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 är du säker på att det inte är Sugiga Söner? barnsliga sate.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 (redigerat) jag tror att du ljuger shanks med tanke på att det inte står på steams hemsida.... Och om det blir så så lär inte jag kunna spela cs min dator är för dålig den har 500 MZH Redigerat 8 Juli 2004 av link45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Shanks vafan är "counter-streik 2" för något. Det finns ett Counter-Strike CZ, är det de du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 det ska komma Counter-strike 2 med Half-life 2 som Counter-strike kom med Half-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.