Gäst Donald Duck Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 fast om det blir oavgjort så tar portugal grekland dem krossar dem :medieval: B) :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 fast om det blir oavgjort så tar portugal grekland dem krossar dem :medieval: B) :rambo: :lol:Konstigt inlägg det där. Hur kan man krossa ett lag om det blir oavgjort? :lol: Portugal vinner på straffar tror då jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 men jag menade i straffarna :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag tror grekland vinner me 1-0 som dom har gjort i alla tidigare slutspelsmatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 admin kan du iten göra en sån där tippnings-tävling till? Final Matchen alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag tror och hoppas portugal vinner,fast det vore kul för grekerna om dem van förstås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 vore fräckt om grekland vann, men jag tror portugal vinner på straffar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 det blir 2-1 till Grekland dom vinner i straffar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Grekland vinner stenhårt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (# 21 @ 02/07-2004 15:25:57) fast om det blir oavgjort så tar portugal grekland dem krossar dem :medieval: B) :rambo: :lol: Konstigt inlägg det där. Hur kan man krossa ett lag om det blir oavgjort? :lol: Portugal vinner på straffar tror då jag. vadå konstigt inlägg du startade vet du det du!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (_ray_ @ 03/07-2004 20:52:36) (# 21 @ 02/07-2004 15:25:57) fast om det blir oavgjort så tar portugal grekland dem krossar dem :medieval: B) :rambo: :lol: Konstigt inlägg det där. Hur kan man krossa ett lag om det blir oavgjort? :lol: Portugal vinner på straffar tror då jag. vadå konstigt inlägg du startade vet du det du!!!! Fattar nada. Vad menar du? Tråden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 jag tror det blir 2-0 till portugal fasst jag håller på grekland :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.