Rallypacker Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag tycker att vi borde införa födelsedagspresenter här på fuska.se! När man fyller år så får man kanske blandade poäng 0-100 eller något. Detta skulle leda till att fler skulle vara mer noggranna att fylla i sin prezz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Det var en bra idé chaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Dålig ide vissa kanske ändrar datumet när dom fyller år bara för att få det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jo det skulle nog vissa göra! Tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 (redigerat) Dålig ide vissa kanske ändrar datumet när dom fyller år bara för att få det...Ja, men man skulle ju kunnna göra så att man bara kunde ändra den en gång perår, Dvs om att 2005 kan jag ändra till att jag fyller år 2 Januari och sedan inte kan ändra det mer det året. Man kan ju skicka saker till en.... Redigerat 2 Juli 2004 av Flamed Jirachi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Mmm, om man nu vill kan kan skicka till en. Om man nu har vänner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jag tycker faktiskt att man inte skall få ändra sin födelsedag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Man kan väl ha en bestämd födelse dag som det inte går att ändra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jag tycker faktiskt att man inte skall få ändra sin födelsedag... Nej, för om det blir som du vill så skall man inte få ändra det om man inte har skrivit något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 bra ide men det finns nåra som bara registerar sig och inte skriver nåt vad ska dem ha en present till :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Ja, men man märker ju vilka som skriver här, ser typ sama namn hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Ja, men man märker ju vilka som skriver här, ser typ sama namn hela tiden. ok men kanske admin kan fixa det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.