Nafrali Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Japp, fore bra...Okej, kanske inte bra men roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 MMM, men många skriver ju inte i sin födelse dag! Skall de då få skylla sig själva eller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Men om man redan fyllt år då? Eller fyller år dagen innan det kommer (om det nu kommer). Jag tycker att det är bra som det är. Det ska inte behövas något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 nä, jag tänkte bara uppmuntra dom nya här på sidan att fylla i sin prezz så noggrant som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jag brukar ge mina kompisar presenter (t ex 500 poägn eller nåt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Men om man redan fyllt år då? Eller fyller år dagen innan det kommer (om det nu kommer). Jag tycker att det är bra som det är. Det ska inte behövas något sånt. Om man nu redan fyllt år får man väl vänta, alla kan inte få det rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 (finaly_man @ 02/07-2004 20:44:06) Men om man redan fyllt år då? Eller fyller år dagen innan det kommer (om det nu kommer). Jag tycker att det är bra som det är. Det ska inte behövas något sånt. Om man nu redan fyllt år får man väl vänta, alla kan inte få det rättvist. Om man fyller år 1-3 dag(ar) innan det kommer då? Det måste väl kännas lite bittert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Ja,det gör det (beror på vad presenten är för nåt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 men admin kanske kommer göra så att Fuskbot ger presenten därför han kommer bli pank <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Vill inte lägga mig i men admin kan väll fylla på poäng... kolla affären där står det " ändra poäng " och " ändra föremål " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Japp det kan han ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Ja,det är klart han kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.