Tuffisss Skrivet 15 April 2008 Rapport Skrivet 15 April 2008 (redigerat) grafiken är ju inte den bästa. EDIT:Oj då,5 års bump(lol). Redigerat 15 April 2008 av Tuffisss
GZT Skrivet 19 April 2008 Rapport Skrivet 19 April 2008 Nja, utmaningar i spel har jag inga problem med. Men när kontrollen skiter sig och förändrar det hela (springa och hoppa är på samma knapp) som gör svårigheten 100 gånger svårare än vad det egentligen borde vara, skit i spelet! Hatar det, har dock Mega drive-versionen.
KaramellKing Skrivet 23 April 2008 Rapport Skrivet 23 April 2008 Nja, utmaningar i spel har jag inga problem med. Men när kontrollen skiter sig och förändrar det hela (springa och hoppa är på samma knapp) som gör svårigheten 100 gånger svårare än vad det egentligen borde vara, skit i spelet! Hatar det, har dock Mega drive-versionen. Du har visst erfarenhet av det här?
GZT Skrivet 30 April 2008 Rapport Skrivet 30 April 2008 Delvis, dock är spelet extremt svårt och trist. Men om man jämför Master System-versionen med Nes-versionen vinner MS, utan tvekan. Mkt bättre ljud, färger, kontroll och lite till.
KaramellKing Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Skrivet 14 Maj 2008 Delvis, dock är spelet extremt svårt och trist. Men om man jämför Master System-versionen med Nes-versionen vinner MS, utan tvekan. Mkt bättre ljud, färger, kontroll och lite till. ska rota fram mina föräldrars NES och testa :P
Rekommendera inlägg